wtorek, listopada 11, 2008

Kurdemol - reaktywacja


Czas odkurzyć bloga i wrócić do pisania. Choć moja aktywność ostatnio była zerowa (brak czasu, sprawy zawodowe + osobiste) to jednak blog działał. Tak wynika ze statystyk, jak również z maili które otrzymywałem (m.in. od kolejnej osoby naciągniętej przez SCK, Olga mama nadzieję, że to się skończyło pozytywnie dla Ciebie).
Dużych zmian nie ma - parę kosmetycznych. Czas pożegnać się ze "Stefanem". To taki kartonowy szkielet z empiku. Wita gości w moim domu i do tej pory robił za awatara. Dodałem linki dzielące posty na kategorie (choć nie lubię szufladkować). Sam Blogspot Google'a też jak widzę przeszedł parę zmian, choć są one widoczne raczej "od kuchni", z panelu administracyjnego.

A tematy? Nazbierało się ich trochę. Oczywiście nadal będzie o tym co mnie interesuje - gadżety, muza i trochę o fotografowaniu. Na pozostałe rzeczy zostawiłem dział "Reszta" choć do pisania o polityce nie zamierzam wracać.

Zapraszam do zaglądania na kurdemol.blogspot.com :)

P.s.
Gdyby ktoś wiedział, gdzie w kodzie szablonu Googla można dopasować boxy subskrypcji - poproszę o info. Szukałem, ale bezskutecznie.

Brak komentarzy: