sobota, października 21, 2006

Pieworodny


Mimo ostatnich negatywnych postów, chcę pisać też o radosnych wydarzeniach.

Dla mnie wielkim wydarzeniem było przyjście na świat mojego syna. Kuba jest całkiem duży jak na malucha i choć wygląda jak inne noworodki - dla mnie jest w nim coś szczególnego.
Jego tata jednak nadal zostaje przy zdrowych zmysłach i nie zamierza nikogo przekonywać, że jest najpiękniejszy i najbardziej wyjątkowy na świecie :)

Jednocześnie wszystkich tzw. "prawicowców" informuję, że te narodziny (oraz "wysyp" dzieci wśród moich znajomych) nie jest wynikiem polityki prorodzinnej państwa, bo jej nadal nie ma. Nie jest też wynikiem "becikowego", które samo w sobie jest wręcz kuriozalnym gestem ze strony "żondu".


Ponieważ chcę wychować Kubę na porządnego i myślącego człowieka, zapewniam, że nie będzie on wyborcą żadnego pisu, elpeeru czy innej samołobrony.

7 komentarzy:

smartur pisze...

Zastanawiałem się czy napiszesz na blogu o młodym :) A skoro napisałeś, to przyjmij moje bloggerskie gratulacje.

Wprawdzie nie ma pewności jaką opcję polityczną Kuba będzie w przyszłości popierał, ale pewne jest, że o zasrańcach, którzy dziś są przy władzy niewielu już będzie pamiętało :)

Arqs pisze...

Dziękuję :)

Też zastanawiałem się czy napisać, bo to bardzo osobisty wpis. Ale dla mnie bardzo istotny.

Poza tym - to początek pisania na inne tematy, niepolityczne, bo odeszła mi ochota na pisanie o "żondzie".

Fakt, Kuba będzie miał wolny wybór. Ale postaram się go nauczyć jak odróżnić prawdę od fałszu, nawet jeżeli kłamstwa są ubrane w zgrabne idee. Ja to zawdzięczam mojemu poloniście, który na lekcjach często komentował i wyjaśniał nam np dziennik TV, czy artykuły prasowe. Pokazał nam, że nowomowa to nie tylko literacka wizja. Po prostu jako jeden z nielicznych nauczycieli nas wychowywał.

smartur pisze...

Inne tematy, niepolityczne - WOW!

Też mam na to ochotę :) Czeka mnie jeszcze w tym roku parę fajnych wyjazdów, kupiłem kamerkę i tak sobie myślę czy nie lepszy byłby blog podróżniczy :)

majkel pisze...

Gratuluję syna ;)
Ale chciałem poruszyć inną sprawę: nie widzicie czemu PiS łapie się pomocy u SO i LPR, a przede wszystkim dlaczego nie połączyli się z PO? Dopiero teraz wychodzi na jaw, dlaczego PO chciało przede wszystkim dostać MSWiA.. Pan Rokita, "premier z Krakowa", chciał pousuwać w ciszy swoje akta, podobnie jak wielu innych działaczy tego klubu. Okazuje się, że to w platformie jest najwięcej "donosicieli", do których ja nic nie mam - takie były czasy, że nieraz trzeba było pójść na haniebną ugodę, ale zamiast się upierać, że tak nie było, powinni się do tego przyznać i przeprosić..

Arqs pisze...

Mariush - dzięki :)

Co do PO, pewnie, że powinni przyznać się i przeprosić. Ale ja wiadomości o teczkach pod koniec czytałem tak jak serwisy o pogodzie, czyli - może będą prawdą.

Ogólnie uważam, że w naszym kraju jest bagno polityczne. Właściwie nie znajduję nikogo, kogo można by popierać. Wybory - to kwestia wyboru mniejszego zła.

majkel pisze...

Dokładnie, dlatego ja uważam, że skoro PiS rządzi, a nie jest mi źle, to na PiS bym głosował. Tym bardziej, ze większe jaja i bałagan się robią, jak co chwila przychodzi ktoś nowy. Nie ma wtedy szans na skład i ład.. Ale oczywiście IMO :)

Z mojej strony EOT, bo przecież to "pierworodny" Kubuś jest najważniejszy ;) Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Brawo ! Gratuluję :)
Syn to podstawa.

A tu kolejny nie głosujący w przyszłości na koalicje moralnej odnowy pierworodny:

http://broszkiewicz.blogspot.com/2006/11/przyapany.html